Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Opps..

Av Angelica - 4 april 2008 22:29

.. Vart tyvärr lite fullt upp idag med städning , handling och lite allt möjligt.. Så jag hade inte tid att skriva det jag lovade! Men det är verkligen en intressant grej, så jag kan återkomma med det en annan dag! :)

Nu ska vi snart ta och se på film, bara mitt nagelack kan torka snart!

Har suttit och jävlas med fransk mannikyr, funkar inte bra att göra med vänsterhanden tydligen! :( Suck!

Nu har jag nagelack fulla fingrarna och det är ju JÄTTE tjusigt! ;P

Prommis! Kommer bli nya innegrejen!

Så om du inte redan har det, annamma det idag! ;D 

Hihi..


Sup och svälg trevlig helg! pussss

Vårens absolut hetaste cider! ; )

Det är denna cider som gäller i vår! Med smak av Galiamelon (my favorite)!

Eftersom man är less på dom andra och inte dricker öl, så är denna cider perfect till grillfesten!

Senare under kvällen kommer ju dom andra "riktiga" drinkarna!

Detta är ju bara uppvärmningen! ;) Tiihii..

Cheeers!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 17 juni 2008 15:32

Tänkte ta o skriva nån rad här idag.. var säker någon månad sedan senast, fattar inte att veckorna går så fort!!   Tar en lista här idag, för det känns som att jag vill ut och göra saker idag! =)Frågor och SvarDitt namn? Hanna Angelica HedströmHur s...

Av Angelica - 13 maj 2008 14:00

Då har det gått en månad och två dagar sedan sist jag skerv.. Hoppsan!!! Så mycket roligt har jag för mig att jag inte hinner sitta här och berätta!? Ehh.. näe så var väl inte riktigt hela sanningen.. Men nu hinner jag inte heller, måste ut o gå en s...

Av Angelica - 11 april 2008 22:40

..Have this clock! =) HIhi.. satt och googla på bilder klockor, och hittade denna design! En halsbansdklocka, kanske inte den lättaste att kolla tiden på men ganska söt cool och fin tyckte jag! Skulle väl inte använda den jämt men nån gång iaf. Lägge...

Av Angelica - 11 april 2008 15:29

..gärna skriva kommentarer i denna blogg också! =) Haha.. Ser ju att den blir läst, men ingen har skrivit någott.. Har bara fått kommentarer på min andra blogg, http://Aangeliques.blogg.se Hade inte så mycket att komma med nu här heller, haha, förstå...

Av Angelica - 9 april 2008 19:13

..Varit fullt upp hela dagen. Klev upp fixa med datorn, Kellie skulle iväg på nå picknick med 6 åringarna ir hur det var.. Iaf sedan åt jag frukost jobbade på arbetsansökan, gick och hämta Kellie, efter det så fortastte jag med Cv och personliga brev...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards