Direktlänk till inlägg 3 april 2008

Veckans horoskop

Av Angelica - 3 april 2008 23:16


Skytten Vecka 14 ( 31 mars - 6 april)

 KÄRLEK Lantlig miljö och sköna promenader, det är vad som verkar vara bäst för dig nu. Det är nog bäst att vara litet mera i ensamhet. I kärlek verkar det inte bli någon större framgång. ARBETE/HÄLSA Du blir tydligen aldrig för gammal för att lära och här är det tydligen något med språk och datorer som är kunskapen. Du har ett vänligt och positivt sätt. EKONOMI Med spel verkar du inte alls ha någon större tur nu så var snål. Unna dig hellre en fin present, det tycks roligare. Din ekonomi ska i alla fall vara stabil.

Lyckotal: 4, 5, 19, 37, 41, 43, 49
Bästa lyckotal: 5


Lantlig miljö, hmm ja ränknas Fränsta? Ja i så fall så har jag tagit sköna promenader i början av veckan då de var sol! =)

 Ensamheten då? Den har det blivit lite sämmre av, men iof så jobbar K hela veckan varje dag, så ifrån honnom några timmar varje dag är jag iaf. Frammgång, nope, sant de, vi står rätt still nu..Oh!

Skönt att höra att jag inte blir för gammal för att lära! ;P

Börjar ju få lite panik och åldersnoja redan nu, jag fyller 22 i år!

Oh shit!

Mitt liv ser inte alls ut som jag tänkt när jag var liten. .=/

Men jaha, DATORER och SPRÅK, ja det är ju Verkligen min starka sida!!Eftersom jag pratar flytande finska som min finska pappa!


Ehheee..


Or Not not nott kanske!!

Men det är ju bra då, Claudia, nu kan du lära mig spanska, ser ut som att jag kan fatta något denna vecka!

Och datorer, trodde jag aldrig var möjligt, men lär mig nya saker på denna blogg så det kanske är framstegen! =)

Sedan var det de här med spel, och det var väl ingen nyhet..

När fan vann jag något sist!?!?! Har väl aldrig någonsin vunnit mer än 100 kr, men då gjort av med 100 gångger så mycket mer! Suck!

Men visst kan jag unna mig en pressent! :D Aldrig fel, vill så gärna åka ner o göra stan med min stabila ekonomi som jag tydligen ska ha denna vecka!!!!!


Näe de var inga nyheter denna vecka inte! ;P hihi, men de är ju kul att kolla ibland iaf! =)


I morgon tänkte jag skriva om något coolt, något som jag och Louise har annammat sedan jag visade en artikel om det för henne!

Det är rätt sjukt hur de fungerer, och har du inte hört talas om de tidigare så kommer du att göra det snart igen i ett annat sammanhang..

Mer än så säger jag inte ikväll..

Hoppas bara internett vill fungera på min dator i morgon då!

Och att jag har tid och ork!

Ska nog snart natta nu jag, blev tydligen ingen film ikväll som vi planerat.. Just ja! Promenader skulle vi ägna oss åt i veckan..Tänkte visa en bild på min lilla tiger! Så söt!Här är Oliwer en lillskit! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 17 juni 2008 15:32

Tänkte ta o skriva nån rad här idag.. var säker någon månad sedan senast, fattar inte att veckorna går så fort!!   Tar en lista här idag, för det känns som att jag vill ut och göra saker idag! =)Frågor och SvarDitt namn? Hanna Angelica HedströmHur s...

Av Angelica - 13 maj 2008 14:00

Då har det gått en månad och två dagar sedan sist jag skerv.. Hoppsan!!! Så mycket roligt har jag för mig att jag inte hinner sitta här och berätta!? Ehh.. näe så var väl inte riktigt hela sanningen.. Men nu hinner jag inte heller, måste ut o gå en s...

Av Angelica - 11 april 2008 22:40

..Have this clock! =) HIhi.. satt och googla på bilder klockor, och hittade denna design! En halsbansdklocka, kanske inte den lättaste att kolla tiden på men ganska söt cool och fin tyckte jag! Skulle väl inte använda den jämt men nån gång iaf. Lägge...

Av Angelica - 11 april 2008 15:29

..gärna skriva kommentarer i denna blogg också! =) Haha.. Ser ju att den blir läst, men ingen har skrivit någott.. Har bara fått kommentarer på min andra blogg, http://Aangeliques.blogg.se Hade inte så mycket att komma med nu här heller, haha, förstå...

Av Angelica - 9 april 2008 19:13

..Varit fullt upp hela dagen. Klev upp fixa med datorn, Kellie skulle iväg på nå picknick med 6 åringarna ir hur det var.. Iaf sedan åt jag frukost jobbade på arbetsansökan, gick och hämta Kellie, efter det så fortastte jag med Cv och personliga brev...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards